تحولات منطقه

طی اطلاعیه‌ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری، ادارات در روزهای پنجشنبه دورکار اعلام شدند.

ادارات چهارمحال و بختیاری دورکار شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، با موضوع تغییر ساعات کاری ادارات، بدین‌وسیله ساعات اداری دستگاه‌های اجرایی استان در نیمه دوم سال از تاریخ ۲۲ مهر، از شنبه تا چهارشنبه به شرح ذیل و روزهای پنجشنبه نیز به‌صورت دورکاری تعیین و ابلاغ می‌شود.

ساعت اداری دستگاه‌های اجرایی هفت صبح تا ۱۴:۳۰، ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی هشت صبح، ساعت شروع به کار مدارس متوسطه ۷:۳۰ صبح، ساعت شروع به کار بانک‌ها هفت صبح و ساعت شروع به کار مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها هشت صبح تعیین شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha